Justin Merch!

Nejprve jsem ani nic takového v plánu psát neměl, ale dnes jsme jeli nakupovat do Šantovky v Olomouci, jeli jsme se jen tak podívat a nakupovat pomaličku vánoční dárky, já jsem měl v plánu koupit dárek pro mamku a kamarádku, ono býval bych ty dárky koupil, kdybych v H&M neviděl něco úžasného! Někteří z vás ví že jsem Justinův velký fanoušek. Nejprve jsem viděl pouze černé tričko s Justinovou hlavou, poté jsem postoupil o kousíček dále a tam CELÝ JEHO NOVÝ MERCH!!!!  Bunda, čtyři druhy mikin, tepláky a trička , a já tam jenom koukal a měl hysterický záchvat. Nemohl jsem se rozhodnout jaké dvě věci si mám vzít (málo peněz :D ) Stále jsem to oblečení objímal, chudáci lidi, kteří chodili kolem mě , museli si myslet že jsem blázen. Chtěl jsem si nejprve vzít tepláky, které nenosím a mikinu, jenže ta bunda byla natolik úžasná že jsem ji tam nemohl nechat, takže bunda je moje a dál jsem se rozhodoval jaký další kousek si vezmu, tepláky nebo tričko... asi po půl hodině rozmýšlení se mi nabídla mamka že mi mikinu koupí na vánoce a že si mám vzít tričko. Nakonec jsem si tedy vzal bílé tričko a červenou bundu. Nicméně můj nákup činil 1700Kč, zbylých 300Kč jsem si chtěl nechat na Anglii , bohužel jsem to znovu musel utratit a koupit si Motivační diář od Cup of Style ! Já vím jsem strašný shopaholic!



Bunda - H&M , Triko - H&M , Kalhoty - Zara , Boty - Zara

Komentáře