Podzimní look!

Vzhledem k tomu, že  můj minulý článek byl o Justinovi, tak v tomhle nesmí chybět! Snažil jsem se červenou bundu nějak zkombinovat s něčím obyčejným z mého šatníku. Na první pohled v zrcadle se mi Outfit líbil ale po delším koukání na fotky, které jsem nafotil jsem si už nebyl s výsledným outfitem zcela jistý. Nakonec jsem si řekl že outfit zveřejním, jelikož se mi znovu začíná líbit.

Fotky, které v mém "lookbooku" budou, nejsou zcela profesionální a nevypadám na nich úplně nejlíp jak na normálních fotkách, beru totiž toto focení jako srandu  a chci vám  i ukázat jak šílený jsem a že nemusíme na fotkách vždy vypadat elegantně nebo krásně. Jednoduše focení si užívám a to také jde na těch fotkách vidět.
Mikinu jsem nezvolil, z důvodu, že bunda je akorát teplá a mikina není potřeba, k bundě se parádně hodí černé rifle, ale zkusil jsem něco jiného a vybral jsem modré roztrhané rifle a myslím si že tak špatně nevypadají. Nejlépe doporučuji k výrazným kouskům oblečení, jako je momentálně červená bunda, zvolit něco odlehčujícího, v mém případě šedé triko.

➤ Boty- Nike, Kalhoty-H&M, Triko-NewYorker, Bunda-H&M

 Opravdu, tu bundu jsem si zamiloval, nejen že je to Justinův merch ale  je příjemně teplá a má nádhernou barvu.



Komentáře