Podzimní nezbytnosti!




Podzim je mé nejoblíbenější roční období. Bohužel na podzim moje pleť trpí a z toho úplně radost nemám. Zima pleť vysušuje  a proto vám ukážu jaké produkty používám, jak na pleť tak na tělo.



Jako první tady mám Vitamínovou masku na obličej od Avonu.
Na podzim je moje pleť vždy suchá, tak je potřeba ji nějak vyživit.
Masku vždy aplikuji před koupelí, nechávám cca  15min na obličeji. Vždy po umytí masky mám pleť mastnou, takže mastnotu hned smyji nejakým mýdlem na obličej.





 Můj nejoblíbenější produkt. Korektor od Catrice. Jelikož trpím na akné, korektor mi vždy pomůže. Netřeba popisovat co je korektor zač, prostě dokonale kryje.
 Velký BUM ve světě je(byla) tato černá slupovací maska na póry a černé tečky. Tuto masku si aplikuji jednou za týden, použití je jednoduché, masku aplikujete na obličej (čelo, nos , brada), a počkáte cca 15-20min dokud maska nezaschne , poté přichází nejlepší část a to sloupávání masky! Mě osobně to nikdy nebolelo.
Takže můžu jen doporučit, kupuji v Tetě za 23kč.
 Bělící pudr na zuby, tento pudr miluji hlavně teď na podzim.
 Na podzim mám velmi bledou pleť a vždy se mi zvýrazní mé  nažloutlé zuby. Proto jsem se rozhodl že tento pudr zkusím, a  opravdu funguje asi za měsíc používání jde poznat změna. Pokud máte stejný problém jako já, můžu jen doporučit.  99Kč Teta






 A jako vždy je potřeba na podzim udržovat rty hydratované a mezi mé oblibené balzámy na rty je Labello. Dokonale udržuje rty hydratované a nepopraskané. Proto je Labello má jediná volba.
Balzám si beru vždy a všude. Teta 60Kč







 Určitě mi napište do komentáře jaké jsou vaše oblíbené podzimní produkty! Mějte se krásně a  AHOJ!


Komentáře