Jaké je to být Gayem?

Pouze popisuji své pocity o tom, jak to vidím já, ale každý má odlišný názor.


Jsem gay, vidím tom spíše negativní věci než ty pozitivní. Začněme popořadě. Homosexualita je u nás v Česku ještě ve vývinu, tím myslím že se s tím Češi ještě nedokázali smířit tak jako v ostatních zemích. Na ulicích potkáváme určitě hodně homosexuálů ale to my o nich vůbec nevíme, homosexuální páry, které se drží na veřejnosti za ruce jsou hned terčem, nedej bože co by se stalo, kdyby si dali pusu, myslím si, že by začala třetí světová. Seznamování je poměrně složitý bod, když každý gay zná každého (u mě to není výjimka) všichni ví co kdo s kým měl a tím pádem o nás koukají pomluvy.

SEZNAMKA
Docela super věc, pokud hledáte nějaké kamarády, vztah určitě na seznamce nehledejte! Určitě na seznamkách narazíte na nadržené kluky,muže , nejlépe-je je ignorovat ,tedy pokud nehledáte sex!
Gay seznamek je řada množství, nejznámější jsou iBoys, NaKluky a nově LGBT Seznamka.
Princip seznamek je všem jasný a pokud by se vám na seznamce podařilo narazit na nějakou tu spřízněnou duši, tak vám gratuluji z celého mého srdce!

RANDE
Popravdě se mi slovo "rande" hnusí , nevím proč ale je to tak. Pokud se vám podaří s někým si vyjít, tak jste se dostali dál než já! gratuluji 😁 Tento bod celého seznamování je za mě nejsložitější, u heterosexuálních párů to je jasné všechno dělá muž, platí večeři, otevírá dveře a dělá první kroky, Ale u gayu je to dost matoucí, určitě se najde nějaký kluk , který takový je , takový co dělá první kroky v nadcházejícím vztahu, jak už to bývá někdy zvykem a rande se vám povede, na Konci se vždy dává pusa a tady nastává problém, nemůžete dát klukovi s kterým jste si vyšli pusu aniž by měl někdo kecy a divně koukal. Mě to je rozhodně jedno, to že jsem Gay mi vůbec nevadí a spíše jsem na to hrdý , než abych se styděl za svoji sexualitu, takže mi nedělá problém nějakého kluka na veřejnosti držet za ruku, obejmout ho, nebo mu dát pusu!

SPOLEČNÝ ŽIVOT
Se společným životem nemám vůbec zkušenosti, ale dle mého to na moc dlouho není, Muži už jsou od narození bordeláři a k životu potřebují ženu, já osobně bych nechtěl bydlet v Gay domácnosti ! Popravdě nevím co bych k tomuto bodu ještě dopsal, jelikož nevím jaké to je!

Za mě je homosexualita v Česku ještě složitá, ale doufám že za pár let už to bude lepší, jelikož se lidská rasa stále vyvíjí a s ni se vyvíjí i naše mozky! Já doufám, že vy mojí čtenáři mezi takové lidi nepatříte, tím myslím homofoby! Napište mi komentář , co si o tom myslíte a jaký na to máte nazor vy!!!!!

Komentáře