Kamarádství s výhodami

Nedávno jsem zjistil, že nejsem zcela schopný někoho milovat. Dlouhý příběh.
V průběhu toho všeho jsem si uvědomil spoustu věcí o sobě. Pokud o tomhle budete chtít samostatný článek, tak napište do komentáře :)

Tento článek bude jak kdyby pokračování článku, který nevyšel (zní to šíleně ale je to tak).

Po tom všem, co jsem si uvědomil kdo vlastně jsem a jaký vlastně jsem, jsem přišel na to, že nehledám vztah, pouze kamarády , je pro mně více příjemnější trávit čas s kamarády, než s přítelem/přítelkyni. A jsme u toho , další bod, jsem Bisexuál, těžko uvěřit, ale je to tak. A pokud vás zajímá, co má název článku společného se samotným článkem, tak to, že když už někoho, tak jen kamarády s výhodami, ale jak já si přátelství s výhodami představuju? Nejde jen o sex, chci se k někomu přitulit, políbit ho, chci se s tou osobou cítit tak jak s žádným kamarádem, jenže nechci aby to bylo vážné, nechci aby mezi námi vznikla láska, a pokud se vám to zdá nemožné, tak asi jo :D ale já to tak chci a myslím že nejsem sám, kdo to cítí stejně jako já :) Rád s osobou budu chodit na nějaké výlety, ale nikdy o něm nechci říct že je to můj partner.

A co všechno pro vás znamená kamarádství s výhodami? napište mi to do komentářů !!!!



Komentáře