Článek číslo 86.


Znáte takový ty příběhy které jsou vlastně o ničem a připadá vám, že autor příběhu je naprostý dement? Tak přesně to tady teď budu psát. Název článku? jakože úplně mimo téma a celkově celý článek je dost mimo.

Zdělím vám tajemství.. Mám rád alkohol. Teď si určitě říkáte "ha haha.. to není žádné tajemství" a víte co, máte pravdu, jen jsem potřeboval nějak začít a myslím si že tímhle upoutám pozornost.

Můj takový dost malý sen byl, že jsem chtěl hrozně do jednoho klubu v Olomouci. Ale tak nějak po pořádku. Narazil jsem na mého budoucího spolužáka takovou dost veselou náhodou, s kterým momentálně jsem a jsme spolu moc Štastní. Oba dva jsme takoví "alkoholici" takže jsem mu řekl, že by jsme někdy mohli třeba jít někam zapařit, řekl mi že klidně a zmínil ten klub, do kterého jsem vždycky chtěl jít.

(budeme mu říkat Stůl)

Nadešel den, kdy jsme do toho klubu měli jít. Jako vždy si sebou do vlaku berem nějaký koktejl, takže vodka+džus. V tu dobu jsme spolu ještě nebyli, takže jsem se snažil nějak opít abych se tak nestyděl a políbil ho. Po cestě jsme se ještě stavili na Kebab, což byla jedna velká osudová chyba, k tomu se dostaneme později. V klubu jsme byli asi nějakých 10 min, když jsme narazili na takovou blondýnku, které jsem ihned musel pochválit kalhoty, protože prostě byly úžasný! Když jsme si s tou, už kámoškou, povídali, přišly další dvě, hrozně jsem si s holkami sedl a jsou nejvíc v pohodě. Přičemž, když jsem se s holkami bavil, tak jsem jim řekl, že se mi ten kluk (stůl) líbí, a že ho chci, jenže že je takový malý problém, že nevím, jak to cítí on. Šli jsme na parket, kde jsem si našel další kamarádku, které jsem řekl to samé a ona ihned šla za Stolem a všechno mu řekla, takže, když se pak vrátila, přišel za mnou Stůl a šli jsme spolu ven si promluvit. Sedli jsme si spolu na náměstí a povídali si (úplně přesně nevím jak to bylo protože si to nepamatuji), pak jsem mu něco řekl a políbili jsme se, ten polibek si bohužel nepamatuji, ale prej byl takže vpohodě, následně jsme si ještě dlouho povídali. Pak se mi udělalo nějak špatně no a ten zmiňovaný kebab jsem vyzvracel... takže musím říct, že to byla opravdu velká "romantika"


To je vše dámy a pánové.......... :)

Komentáře