LONDON 2018

Můj menší sen se splnil! 

30.11. 2018 Jsme s kamarádkou měli namířeno do Pardubic na letiště. Vyráželi jsem z Olomouce okolo 7:15 aby jsme včas byli na místě a pořádně se rozkoukali po letišti! Jenže se vyskytl první zádrhel. Zrovna byla sobota a první letadlo, které letělo z Pardubic bylo to naše, mělo přistát okolo 11h , jenže jak jsme přijeli brzo, letiště bylo ještě zavřené a my museli čekat v zimě, dokud ho neotevřou.  Jo a jen tak mimochodem letěli jsme do Londýna!



Při příletu jsme museli najít autobus na Liverpool street, což nebylo zas tak složité, z Liverpool Street do Barkingu a naše dobrodružství po spánku může začít!
Hned první den jsme vstávali v 6 ráno aby jsme všechno stihli obejít, měli jsme na to jen 2 dny. Z Barkingu jsme museli Metrem (o metru si popovídáme zachvíli) do Fenchurch, kde začal náš Trip do neznáma. Nepoužívali jsme Google Maps, no dobře jen jednou aby jsme trefili na Tower Bridge, pak jsme chodili kolem Temže a došli jsme všude, uplně BORN IN LONDON! 



Tower Bridge byl nejlepší! zamiloval jsem si tohle město! No teď můžeme jít na to Metro! :)
Metro v Londýně je jedno velké bludiště! Když jsme poprvé přijeli na Liverpool street, tak jsme museli do Barkingu, než jsme našli zastávku uběhlo asi 5min, to nebylo zas tak hrozné, ale na druhý den, jak jsme museli večer z centra Londýna na Barking, což je asi 2-3h pěšky z centra. Jeli jsme zase na Liverpool street, kde jsme asi půl hodiny hledali naši zastávku, která nikde nebyla, tak jsem se zeptal na Infu, kde je metro do Barkingu, pán mi dost zmateně řekl že metro do Barkingu nejede. Ok takže jsem byl dost zmatenej, včera jelo ale dneska a nikdy už nejede, dobře. Nakonec jsme našli jiné metro, které jede tam kam potřebujem. Od té doby jsme se pokáždé v metru ztratili.




Komentáře